Garantie en klachten

Garantie

Wij doen er uiteraard alles aan om onze mooie producten in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er bij normaal gebruik van mag verwachten.

De garantie is niet van toepassing op:

– Schade als gevolg van onjuist gebruik.

– Onderdelen getroffen door normale slijtage.

– Producten waar wijzigingen of reparaties aan zijn uitgevoerd door partijen die niet door Jindl of de leverancier/fabrikant van dit product zijn goedgekeurd.

Klachten

Wat te doen als je een klacht hebt? Uiteraard doen we ons stinkende best om alle producten netjes af te leveren en staat kwaliteit bij ons voorop. Bij klachten komen we er altijd samen uit met onze klanten. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Als je een klacht hebt, raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jindl.nl. Wij zoeken dan samen naar een gepaste oplossing.

Lukt dit niet, dan is het mogelijk om jouw klacht aan te melden voor bemiddeling bij Stichting WebwinkelKeur.

In het uiterste geval is het is ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.

Winkelwagen